SKRIVET: 2008-09-03, kl 14:01:59 | PUBLICERAT I:

skallebang ajaj AJ

Första lektionen var religion då Emmies mamma som är präst kom & pratade med oss om lite allt möjligt, en mkt trevlig kvinna. Inte som andra präster iallfall. När vi satt där så kände jag hur huvudet verkligen börjde dunka mer och mera. Så efter den lektionen drog jag hem . Så nu har jag vilat från elva tills nu och det känns bättre. Det ända som hjälper mig mot huvudvärk är att ligga i sängen. Jag har inte tid med att ha ont eller osv för nästa vecka är det 2 prov, naturkunskap och svenska b ( Strindberg) och så har vi projektarbetet så ingen tid finns det till att ligga på den lata sidan. Men idag tänkte jag ta en dag off eller skriva lite ikväll på naturkunskapen men annars bara vila pga huvudet.

Guud vad jag behöver verkligen en ny garderob vilket jag & mamma ska fixa imorgon tror jag för idag orkar jag inte. Tur att man har mamma : ) . Imorgon ska jag äntligen till polisen för att skaffa id-kort så jag slipper dra runt med mitt äckliga pass.Efter det blir det mer plugg plugg  med projektarbetet & naturkunskapen.

Ska dra mig & göra en frappe nu, bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: