SKRIVET: 2008-09-01, kl 22:09:51 | PUBLICERAT I:

jag saknar min syster något enormt det är så tomt utan henne

i've learned that GOODBYES will always hurt, pictures never
replace having been there, memories, good or bad, will bring
tears and words can never replace those feelings.

Jag vet att du aldrig kommer tillbaka, men det är svårt att förstå. Jag har inte tänkt på alltihopa på ett långt tag vilket har kännts ganska skönt, men nu kommer allt tillbaka. För varje dag blir det bara mer & mer. Jag kan inte tro att det är sant. Jag vill inte tro att min syster är borta, neej det finns inte. Det är helt sjukt. Jag skulle göra vad som helst bara jag fick krama dig just nu & säga hur mkt jag älskar dig.  Men nästa gång vi ses ska inget kunna ta oss ifrån varandra. Jag har förlorat dig


Åsa Gidlöf 1972-03-10----2008-02-03 <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: