SKRIVET: 2008-09-24, kl 15:14:09 | PUBLICERAT I:

Between you and me

Idag vaknade jag & var verkligen övertrött men det var bara att släppa sig upp, skrev prov idag på morgonen gick inget vidare men det blir nog iallfall G. Efter det var det Svenska b som gällde. Missade tyvärr baletten & imorpovisationen idag pga att jag skulle till doktorn vid 1. Det gick väl sådär ska tillbaka dit i början av oktober för mer prover. Bestämde mig för att jag skulle gå hem därifrån, var tvungen att rensa tankarna. Powerwalk med musik i öronen <3 Loveliiii. Sitter här nu & pluggar lite inför naturkunskapsprovet som är på tisdag. Väntar oxå på mina små underbara änglar, Felicia & Celine. Ni är guld för mig <3.
Imorgon är man ledig vilket känns väldigt bra. Då kan jag fixa lite med skolarbeten osv. Måste oxå vila ut mig ordentligt annars orkar jag inte mer på ett tag. Lyssnar just nu på Augustana-Twenty years, helt kär i den låten. Tack Saado för den : )
Nee nu är det dags för en liten promenad med Nisse .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: