SKRIVET: 2008-09-22, kl 23:22:57 | PUBLICERAT I:

ännu en måndag i ens liv

Började med att få skjus av kära Inga-Lena, tack. Kom till skolan för att ha iv-val då man inte fick vara med pga att man fortfarande är lite sjuker. Men på fredag ska jag röjja loss i bageriet. So here I come. Efter det håltimma till klockan ett & jag trode jag skulle flippa ur totalt. Tiden bara stog still. Skickade lite sms till 118 100 för att få svar på några helt sjuka frågor, det roliga är att dom har svar på precis allt hihihi. Satt i biblioteket en liten stund innan matsalen öppna med Micka för att plugga till religionsprovet. Käkade lite mat för att sedan trippa vidare till naturkunskapen. Idag på den lektionen , herregud går inte att förklara med ord men säger bara att naturkunskapsläraren kan ju gräva ner sig,snubben är inte frisk! Satt där i en timme och plågades & efter det var det ju bara att pallra arsle till svenska b lektionen där vi skulle ha ett test inför nationella som är i november. Jag skrev om pauser i livet, gick ganska bra eller jag vet inte. Får helt enkelt se . Efter att jag suttit där och skrivit i två & en halvtimme så bestämde jag mig för att ta en powerwalk hem, det gick fort & det var svettigt. Hoppade genast in i duschen när jag kom hem, slängde i mig lite mat för att sedan passa Felicia & Celine. Har även fått en otroligt trevlig kille att prata med , såkallad Saado. Så har snackat i princip hela kvällen med honom & eftersom han diggar det jag diggar inom musiken så blev det väldigt mkt skickande av musik, but hey we looooove music. Sen mellan varven har jag även pluggat, good girl. Ska ta & göra mig en kopp te nu & bara njuta av livet. PEACE


Saado

indeed we love music ;)



PUBLICERAT: 2008-09-22, 23:31:12 | URL: http://kristersaado.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: