SKRIVET: 2008-10-15, kl 21:37:43 | PUBLICERAT I:

You don't need to ask for my name to figur out how cool I'm

Hejhallå där ute i det blå, haha.
Det känns verkligen som att hela min skolgång går åt *** finns liksom ingen känsla alls kvar att äns försöka vilket känns förjävligt.Orkar inte bry mig får se hur det går helt enkelt.
Idag har det varit en ganska chill dag, började vid tio med svenska b. Skulle lämna in mitt pm men fick panik över att jag inte ville ha det så, men nu skiter jag i det har det ändå. Efter det var de lunch time,käka ihjäl mig kändes det som. Balett efter det, gick ganska bra för en gångs skull. Impro,fick lite alla möjlig uppgifter eftersom Lou & Pau inte var där. Men jag skäller inte på er brudar.
Tänkte att jag skulle ta en promenad hem efter skolan men det gick ju inte för precis när jag gick ut började det regna. Jag ringde min storebror då, kan kom & hämta mig.
Kom hem och har bara inte gjort ett skit av dagen. Första dagen utan plugg, YES!
PEACE




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: