SKRIVET: 2008-10-28, kl 22:12:32 | PUBLICERAT I:

Tisdag

Kunde äntligen få lite sömn dena natt. Vaknade runt halv åtta imorse, gick upp coh tog mina tabletter. Det är verkligen det jag fasar för varje dag. Ska ta 2 på morgonen och 2 på kvällen i 10 dagar om inte mera. Vem fan gör köttbulle stora tabletter när dom vet att man inte kan svälja :S . Var hos doktorn igår som sagt, de sa går inte det här över på några dagar så kan vi nästan garantera dig att du har halsböld. Hoppas skiten går över snart för vem fan vill ha en böld i halsen? Men som sagt det har blivit lite bättre känner jag nu får se sen imorgon när jag vaknar hur det är, hoppas på bättring. Ska nog sova nu så god natt och tänk som jag, en del har det värre. PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: