SKRIVET: 2008-10-06, kl 18:48:13 | PUBLICERAT I:

Mitt internet cpar till & från. Tänkte börja med en lista

ALLMÄNT
1. Vad heter du? Mikaela Lovisa Åsa Hulterström
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? har ingen anning
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Felicia elr stefani
4. Vilket stjärntecken är du? lejon
5. Vilken årgång är du? -90
6. Vart bor du? i en stadsdel vid namn Skäggetorp i Linköping
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 1
9. Vart skulle du vilja bo? Australien
10. Vilken skolklass? ES3dna, en dansklass
11. Vad vill du bli när du blir äldre? polis

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 158/159 (kortjävel)
2. Hur mycket väger du?hahaha det vet jag inte äns själv
3. Hårfärg och frisyr? hårfärg, ingen anning men typ brunt men ändå blont. Frisyr, vanligt
4. Ögonfärg? grön bruna
5. Mest nöjd med? vet inte
6. Minst nöjd med? vet inte
7. Skostorlek? 37/38
8. Glasögon? ja, läsglasögon
9. Har du några piercingar/tatueringar? nej men tatuering kommer snart

FAVORITER

1. Filmer? skräck tack
2. Låtar? ojoj , massor
3. Årstider? sommaren
4. Mat/dryck? kyckling är min favvo& ris älskar jag. dryck det är olika
5. Djur?
hund
6. Färg? jag vet inte längre
7. Parfym? allt som luktar gott
8. Tv-program? So you think you can dance & CIS
9. Ämne i skolan? Dans
10. Sysselsättning? SOOOOVA

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? väljer mellan min gröna jacka eller min gråa
2. Vad använder du just nu för skor? tygskor
3. Favoritfärg på kläder? svart
4. Favoritmaterial på kläder? bomull tror jag
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? den där adidas tröjan som slutar under tuttarna
6. Favoritaffärer? finns många
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? jag vet inte : /
8. Favoritmärke? har inget
9. Vad har du för byxstorlek? lite olika
10. Vad har du för tröjstorlek? 34-36

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Bertil
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Inget, elr joo en tändare tror jag
b) Jobbväska just nu? don't work
c) Handväska eller liknande just nu? ojoj massa skit
3. Vad är du beroende av? mitt hem
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Vaselin
6. Vad tror du på? JAG TROR INTE PÅ ETT SKIT
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? vill inte tillhöra något
8. Vad köpte du senast? en halsduk
9. Har du nåt husdjur? ja , 2 hundar Nisse & Zeb
10. Var bor du? i ett radhus i sköna Skäggetorp , hihihih



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: