SKRIVET: 2008-10-21, kl 22:40:37 | PUBLICERAT I:

lista

Vem i din klass :

Är bäst på matte: Ella, Sandra, Cissi
Är det flesta lärarnas favoritelev kille/tjej: Pau
Är bäst på musik kille/tjej: Lou
Är bäst på bild kille/tjej: Ella
Ser ut att vara mest deprimerad: jag,haha
Har roligast röst kille/tjej: Madde
Har snyggast klädstil kille/tjej: vet inte
Känner du minst kille/tjej: Maria
Verkar vara mest bortskämd kille/tjej: Toven
Är snyggast kille/tjej: Jag
Är roligast kille/tjej: hhaah
Borde bli pilot: Emmie
Gör ofta din skoldag sämre: Tänker jag inte skriva här, men ni vet
Är sportigast kille/tjej: Har ett par del gympabrutter
Är omtänksammast kille/tjej: jag haha
Betyder allra mest för dig: finns en del
Är en läslus: Henning ( mentor )
Hade du velat byta liv med för en dag: Fia, skulle vara kul
Spelar hockey: ingen tror jag
Är klassens clown: haha finns några
Är smartast kille/tjej: Emmie är en av dom
Har snyggast kropp kille/tjej: grrrrrrr ?
Är envisast: Pau
Har du känt längst: Micka
Bebissöt: haha alla säger att jag är klassens sån
Är lite borta: Micka
Är längst kille/tjej: Toven tror jag
Spelar fotboll: Pau gjorde det
Skolkar mest kille/tjej: det ni
Har snyggast syskon: vet inte
Har knäppast humor: jag and mickut
Har snyggast rumpa kille/tjej: min är fet
Har snyggast frisyr kille/tjej: Frisyr?
Är jobbigast: en kärring
Mest bög: JAG :D
Har finast ögon: Lou
Bor närmast dig: Micka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: