SKRIVET: 2008-10-01, kl 17:08:12 | PUBLICERAT I:

jag drar väl en dagens

DAGENS VILL HA: inget just nu, ganska nöjd
DAGENS KLÄDSEL: leggings, en tröja
DAGENS SMINK: det vanliga
DAGENS FRISYR: uppsatt för jag hade bråttom i morse
DAGENS HÄNDELSE: Challe fyller år
DAGENS LÅT: Coldplay-hardest part
DAGENS PLANER: vara hemma med la familja
DAGENS SAKNAD: samma saknad som alltid kommer finnas, min syster<3
DAGENS DUMMASTE: hahaha kommer inte ihåg
DAGENS SJUKA: måste nog vara mig själv som alltid :P
DAGENS DROG: SNUS
DAGENS ROLIGASTE: nisse han e alltid dum haha
DAGENS FAVORIT: mamma
DAGENS KÖP: te
DAGENS GODIS: inget
DAGENS DRYCK: kaffe & te
DAGENS LÄSNING: måste nog vara blogg läsning men jag ska snart börja med en bok , bläää
DAGENS HUMÖR: det e på topp jag truur



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: