SKRIVET: 2008-10-08, kl 16:09:49 | PUBLICERAT I:

Flying solo

       Jag blir så pisst på en del folk som tror att dom vet mer än andra.Hoppas du läser det här också för jag bryr mig inte för det jag skriver är sant. Du tror verkligen att du har rätt i allt du säger vilket du inte har.Du ska alltid hacka på allt och alla, vafan är ditt problem. Snart kan jag inte hålla min käft stängd asså. Säger du en enda spydig sak till då kan jag lova att jag inte kan vara tyst. Fattar inte varför du håller på som du gör men det är väl för att du är så jävla osäker i dig själv,inget självförtroende. Nee men vad synd om dig då. Skärp dig för fan.(förlåt för alla mina svordomar, men jag är så jävla arg).
Så fort någon är bättre än dig eller har rätt och itne du har det så kan du inte acceptera det nee du ska hacka på den personen då. Inse att du inte kommer komma långt med allt du säger och gör . I slutändan kommer du stå där helt själv. Men vem bryr sig du har förtjänat det. DU är en irreterande åsna med lika stor käft som mitt arsle.


Var tvungen att skriva det för att få av mig lite arghet. 


Micka

HAHAHAHAHAHAHA! Lika stor käft som mitt arsle, kuuung. Är det vem jag tror det är?



PUBLICERAT: 2008-10-08, 18:50:21 | URL: http://mickau.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: