SKRIVET: 2008-10-30, kl 14:07:46 | PUBLICERAT I:

Då blev man utmanad av Lou


Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Föredrar depp musik framför glad musik
2. Hatar verkligen fötter, äckligaste delen på kroppen
3. Beroende av kaffe, vet inte hur mycket jag dricker om dagen men det är mycket
4. Är rädd för att som har med kärleken att göra
5. Jag tycker att jag själv är sjuk i huvudet, haha
6. Jag har väldigt dåligt imunförsvar och då menar jag DÅLIGT. Blir sjuk av inget
7. Kan inte leva utan min vaselinburk det går inte.

Utmanade:
Gro
Josi
Emmie
Saado
Toven
Ana
Micka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: