SKRIVET: 2008-10-02, kl 19:06:23 | PUBLICERAT I:

  Äntligen hemma. Åkte tillbaka till skolan vid tre för att ha religion i en timme.
Gick ganska fort det ända vi gjorde var att skriva anteckningar om Adam & Eva & Noa med hans tråkiga ark.Efter det kom pappsen & hämta mig för då var det dags att dra till malmslätt. Blev middag hemma hos Mickes föräldrar, väldigt trevligt var det. Men jag känner att jag inte passar inte hos folk som dem. Dem är för fina, men det gick bra ändå. Ganska stolt över mig själv,hihi.Nu sitter jag äntligen här i mitt underbar rum, jag älskar verkligen att vara hemma.Ikväll tänkte jag bara vara.Idol om en timme blir nog att titta lite på det,måste även läsa vidare boken Löwensköldska ringen som vi fick av våran mentor att läsa ut tills den 13 oktober. Som tur är boken bara 103 sidor.Imorgon är det fredag vilket känns jävligt skönt. Har verkligen längtat efter helgen denna vecka. PEPP PEPP PEPP.
Sen en annan sak. Idag i skolan pratade jag med min mentor och det visade sig att hon ville att jag skulle gå på stödsamtal. Jag behöver inget stöd, vill inte prata om det som har hänt. Jag har sagt det till min mentor flera gånger men hon lyssnar inte. Jag vill inte gå och prata med någon om hur jag mår osv. Det finns inget att prata om punkt slut. Jag klarar det här själv, jag vill inte ha någon hjälp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: