SKRIVET: 2008-10-10, kl 19:00:49 | PUBLICERAT I:

Dead and gone

Jag får panik på allt, inget fungerar för mig. Eller joo det fungerar men det tar ett jävla tag innan det funkar!!!! bläää på det.
Aja iallfall denna vecka har gått rätt fort faktiskt.I går (torsdag) var det studiedag vilket var jävligt skönt. Drog med pappsen till övningskörningsgrejen vid lambohov & körde lite. Det gick väl ganska bra ibörjan men efter ett tag fick jag panik eftersom det kom en annan bil och bilen satt en som jag verkligen inte ville visa mina skills för, hahah. Så jag sa till pappa att jag vägrade köra mera.Åkte efter det en snabbis till min systers grav,kände att jag behövde dra dit har inte varit där sen i februari. Jag tog mitt mod att åka dit. Det kändes jävligt mkt i hjärtat att se hennes grav. Men jag försökte verkligen att bita ihop & visa mig stark. Efter det drog vi & handlade på coop i lambohov,fett äcklig affär. Så det blev en heldag med pappsen igår, hihi.
Idag var det skola, vaknade sent som alltid på fredag jag fattar inte riktigt varför jag gör det. Det är typ som att min hjärna har ställt in sig på det, haha. Blev helt slut efter första lektionen, moderndans. Jag blir även galen på mig själv eftersom att jag inte kan göra bakåtkullebyta med högra axeln, BAJS. Efter var det impro, fortsatte med dansen till föreställningen. Lunch efter det. Sen var det dags för bageri igen. Idag fick vi göra tårtor. Villken tårta vi ville så jag och Micka gjorde chokladtårta, min blev cp som vanligt. Seriöst jag kan verkligen inte såndära saker. Tur att man inte ska jobba med sånt.
Nu sitter jag här mätt som ett svin eftersom jag var tvungen att smaka min tårta. Den var faktiskt helt okej , den var ju gjord av mig hahah. Neee nu ska jag dricka upp mitt kaffe för att sedan cykla mig bort till Josis place.
Have a nice day, peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: