SKRIVET: 2008-11-30, kl 13:53:15 | PUBLICERAT I:

You loseeeeeeeeeeeeeeeeee

Känner att jag verkligen är skit seg. Ligger i sängen som en soffpotatis just nu. Har iallfall städat mitt rum idag, creeds till mig. Idag är det som sagt söndag vilket betyder att man inte ska göra ett skit. Igår lördag var det som sagt party som stog på schemat, en ganska helt ok kväll. Började med att man kom in på ett ställe där man träffar hela "Felix" och hans gäng, treevligt treevligt. Lika dumma i huvudet som vanligt är dom, är nog därför vi tycker om dom. Efter ett tag där gick vi vidare till ett annat place där vi fick stå i kön kanske typ i en timme plus att det regna, sen när vi ska in kmmer vi inte in pga at vi var lite olagliga med väskan osv, nog om det. Vandrade runt är ett tag på ågatan, eftersom det var lönehelg så var det SJUKT mycket folk ute. Träffade jävligt många. Sen efter kanske 1 timmes vandring kom vi in dit vi skulle. Åkte hem, gick rääääser fart, hahahahah. Däckade på dirren när jag kom hem, sjukt jävla trött var jag. Måste bara säga att det värsta jag vet är när man kommer hem och man inte hitar nyckelhålet och står där som en tönt och försöker pricka rätt hahaah. Och sen när man är inne i lägenheten så måste man vara tyst som en mus för att inte väcka någon vilket alltid för mig slutar i katastrof för jag är så klumpig,sånt man får ta om man heter Mikaela Lovisa Åsa Hulterström. Ska fortsätta soffpotata mig nu, seeyaa. PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: