SKRIVET: 2008-11-29, kl 00:26:39 | PUBLICERAT I:

Gud vad jag är dålig på att uppdatera känner jag, men jag lovar ska försöka att bli lite bättre på den fronten. Fredag kväll eller ska jag säga lördag en väldigt tidig lördag. Idag började jag dagen vid klockan kvart över 7 fixa sig lite för att sedan bli upp hämtade av Josi i hennes lilla röda. Första lektionen var moderndans alltid lika roligt & ansträngande, jag vill ju lova att svetten rinner enda nere på tårna. Sen var det dags för improvisationen, repade som fan inför dansföreställningen som är på onsdag. Önskar att alla var delaktiga så det kan bli en bra show. Efter det var de lunch. Dagens lunchdejtande var med Lou där det snackades om mat av alla olika slag. Runt kvart över ett var det dags att sätta på sig träskorna & bagarmössan, bageri stog näst. Gjorde klart pepparkakshuset kan ju säga att huset blev dubbelt så stort som alla andras,hahaah.

Hemma runt kvart i fyra sisådär. Käka lite, somande direkt efter det. Josi ringde runt sex tiden och väckte mig. Hängde med Josi & Bea till Willys för att handla lite smått & gott till kvällens idol. Begav oss mot Josis place. Tjockade oss som fan framför idol.Även om jag hatar att säga det här så måste jag. Robin B var faktiskt ganska bra idag, han börjar bli duktig. Dagens höjdpunkt måste ha varit att Johan Palm åkte ur idol. Tack och hej för honom, nu är han tillbaka i Mjölby. Så det ska vara.

Sitter här nu med mitt jordgubbste och ramlösa, kan inte bli bättre. Funderar på att sova snart men jag känner inte att jag är trött, snarare väldigt pepp faktiskt. En hel helg har man ju framför sig. Peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: