SKRIVET: 2008-11-24, kl 19:21:12 | PUBLICERAT I:

Måndag, klev upp ur sängen lika trött som vanligt på måndagar men det vara bara att pallra arsle upp. Åkte till skolan hade bageri, gjorde pepparkakshus med världens äckligaste deg. Sen var det naturkunskap efter det, jag och Tåvert ska skriva om jätte räkor, hahah. Religionsprov var där näst. Det gick bra som tur var. Trode att jag var körd men ackack vad fel jag hade. Svenska b fick självklart en ny uppgift av min mentor som vanligt. Tyckte lite synd om Lou, som sagt hon trode att hon hade tappat bort sin Chris Brown biljett så hon beställde en ny igår. Och så idag i skolan så fanns biljetten där. Så nu har hon 2. Så om någon är intresserad hör av mer till Lou. Nu sitter jag har med en kaffekopp och måste egentligen plugga men jag orkar inte så jag gör det lite senare sen. peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: