SKRIVET: 2008-11-23, kl 15:25:05 | PUBLICERAT I:

Söndag och jag vaknde upp och måde prima skinka japp japp. Guuud vad skönt. Idag har väl ja gitne gjort så mycket utav denna dag. När jag vaknade och gick in i köket fick jag syn på mamma som satte upp adventsakerna, jag skrek : MAMMA INTE ÄNN DET ÄR EN VECKA KVAR svar tillbaka: MIKISS, SOFTA DU OCKSÅ. TROR DU JAG HAR TID I VECKAN. Så nu är väl vi först på gården i år igen. Ni förstår att min mamma verkligen avgudar allt som har med julen att göra medans jag verkligen tycker att det är onödigt. Svin kallt ute idag igen, usch usch. Sommar tack. Denna tid som är kvar på den här dagen går till att plugga religion,nya testamentet. Har prov imorgon i det, verkligen sååå kul att veta allt om Jesus . Idag får jag verkligen inte missa One Tree Hill för det gjorde jag förra gången, då blev jag verkligen ledsen. Nee ska återgå till pluggandet nu. PEACE


josi

hahaha. vad gullig. Men min farmor började förra helgen, för att hon har så mycket måste hon börja flera veckor inan vet du.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: