SKRIVET: 2008-11-21, kl 18:51:53 | PUBLICERAT I:

OMG så himla underbart! Jag sitter här efter ett 2 och 1 halvs timma dans. Salsa & reggaeton workshop hade vi idag & jag kan säga att det var en av de roligaste sakerna jag har gjort i mitt liv. Ni måste verkligen testa det, jag loooovar att ni kommer att älska det. Har sovit från 5 till nu, sååå jävla trött men lite utvilade är jag nog nu. Måste bara också säga att de två som lärde ut salsa & reggaeton var sjukt bra lärare fast man inte fatta hela tiden va dom sa ( de kommer från kuba & pratar spanska & jätte lite svenska), men det gick bra. Beröm till dom 2 !
Idag  har även snön fallit ner vilket känns jävligt jobbigt, jag vill ha varma tider. Orkar inte med den här perioden, depp period. Kan ju lika gärna göra som en del djur, hoppa ner i sängen & sova till våren. SVIN KALLT JU!!!!!!!!!!!!!!! Idag blir det nog inte att göra ett skit för mycket för jag känner för en soft dag idag med idol och skit. Måste nog också plugga lite till vilket inte är så ovanligt. Ska ta och göra kaffe nu och lyssna på Keri Hilson and Lil Wayne (my heart)-Turning me on ett x antal gånger för den är sjukt underbar. Måste även gratta Björn gonzales som blir 19 år idag, GRATTIS Bjuuurn, hoppas du får en bra dag idag . PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: