SKRIVET: 2008-11-20, kl 14:45:41 | PUBLICERAT I:

          Idag har väl dagen rullat på som ingenting. Skrev prov i skolan vid 10. Gick nog ganska bra, var inte så svårt som jag trode att det skulle vara. Efter det var skolan slut inga mer lektioner för den här dagen så det kändes ganska onödigt att dra dit. Satt i biblan & läste Carolina Gynnings bok,måste läsa en bok i svenskan & boken ska vara skriven efter 2000 talet & ha en svensk författare.Så då passar jag på att läsa den boken eftersom jag har velat läsa den ett tag nu. Hitills är den jävligt bra. Gynning för mig bara växer och växer, hon är en otroligt stark kvinna. Makt till henne! Satt till kvart över tolv då min snälla storebror kom & hämtade mig så jag kunde få åka hem & kolla på våra bästa år ( jag är rätt töntig, hihihi). Somnade efter det & vaknade typ nu av att en hund slickade mig på kinderna, usch. Ska nog plugga lite nu för som sagt har jävligt hetsigt schema till jul. Ska be pappa hämta ut min & lous biljett till Chris Brown sen. seeya, peace.


vilma

fin blogg, har du gjort designen själv? (:



PUBLICERAT: 2008-11-20, 18:12:24 | URL: http://viilma.blogg.se/
josi

fin blogg, kan du hjälpa mig med min !!!!!!!!!!! mIN SUGERF



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: