SKRIVET: 2008-11-19, kl 18:11:43 | PUBLICERAT I:

Jag får panik asså,har läst om arbetarförfattare hela dagen ett x antal gånger men det går ändå inte in i huvudet på mig.Så jag orkar inte bry mig längre det får gå som det går imorgon.
Sitter här och lyssnar på gamla godingar så som, Backstreet boys, Westlife osv. Vilka minnen man får upp! Saknar min barndom när jag lyssnar på det. Vill verkligen tillbaka, inga problem INGENTING. Ifall det gick så skulle jag verkligen hoppa över tiden mellan 13-18 eller något sånt där. Fast jag vill inte bli vuxen heller får ångest bara jag tänker på det. Jag är 18 och om 2 år är jag 20 = vuxen. Jag vet inte hur man gör eller hur man beteer sig när man är vuxen,bajs på sånt.USCH! JAg får väl ta det med en nypa salt som alla säger att man ska göra.

3 timmar kvar till greys anatomy börjar, så då har jag gott om tid att plugga lite till & att bara softa mig rejält eller något.
Guuuud, tittade åt höger förut på mitt databord & såg den där läskiga högen som kanske är 10 cm tjock av bara SKOLPAPPER. Fick lite panik då fast sen när jag började glo i mina papper så såg jag att hälften vad saker som jag redan har gjort eller saker som jag ska lämna in som är klart. Vilken lättnad det blev då.
Ska ta & göra mig en kopp te nu, peace


Nalita Rodriguez

sv: haha okej :] jag bokade ståplats då kan man stå vart man vill ja precis då slipper man någon idiot som man inte får stå upp för :].



PUBLICERAT: 2008-11-19, 18:21:28 | URL: http://naliita.blogg.se/
Nalita Rodriguez

SV: ja det kanske vi gör :]



PUBLICERAT: 2008-11-19, 18:26:59 | URL: http://naliita.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: