SKRIVET: 2008-11-19, kl 14:55:26 | PUBLICERAT I:

Har egentligen inte tid att sitta här, måste försöka få in arbetarförfattare i mitt huvud. Prov imorgon och jag tror at tjag smäller av :O. Tittade till min almenacka förut & jag insåg att jag inte har så mycket fritid just nu. Fullt upp verkligen, men så är det alltid såhär innan juletiden.På fredag är det workshop i salsa & reggaeton, längtar! Och om exakt 2 veckor har vi dansföreställning på sagateatern,shit gäller att lägga i nu. Vill inte stå på en scen om det inte är perfekt till max. Nee ska beställa lite kläder & min efterlängtade klänning som jag ska ha på nyår innan jag pluggar vidare. PEACE


Nalita Rodriguez

Sv: haha ja jag bokade



PUBLICERAT: 2008-11-19, 16:47:08 | URL: http://naliita.blogg.se/
Nalita Rodriguez

sv: nej det vill man verkligen inte göra :] Har du bokat ståplats eller sittplats?



PUBLICERAT: 2008-11-19, 18:08:28 | URL: http://naliita.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: