SKRIVET: 2008-11-03, kl 19:47:47 | PUBLICERAT I:

Avsluta meningen:

1. Jag har insett att min senaste kyss var igår
2. Jag lyssnar på musik typ jämt
3. Jag pratar MASSOR
4. Jag tycker om att sova
5. Min bästa vän finns på andra sidan skäggetorp
6. Min första riktiga kyss fick jag vid nio års ålder
8. Jag avskyr typ allt
9. Kärlek är något som jag inte vet någonting om
12. Jag kommer alltid sakna dig
13. Jag är hemligt förälskad i mig själv
14. Sist jag grät var kanske för någon månda sen
15. Min mobiltelefon är röd
16. När jag vaknar på morgonen så står mitt hår åt alla håll
17. Innan jag går och lägger mig så borstar jag tänderna
18. Just nu tänker jag att jag snart ska kolla på färjan
19. Bebisar är så jobbiga
20. Idag har jag varit med min skola
21. I kväll ska jag SOVA
22. I morgon kommer jag att vara i skolan typ hela dagen
23. Jag vill verkligen att du ska komma tillbaka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: