SKRIVET: 2008-05-16, kl 19:38:06 | PUBLICERAT I:

trött som ett as

Jag är jäkligt trött just nu men jag tänkte vara lite nyttig iallfall & dra mig runt skäggetorp med mamma min & min moster. Jag väntar även på att kladdkakan ska bli klar så man kan ha något gott att äta på en sånhär fredagskväll , hiihi. Jag är ju inte direkt någon expert på att göra kladdkaka eller överhuvudtaget så är jag inte bra på någo man gör i köket. Jag kan varken laga mat , baka osv. så stackars den som flyttar ihop med mig.



Jag saknar dig syster,men du är fri nu.
Fri från denna förbannade värld.
Jag önskar att du & jag fick vara tillsammans,
jag kommer att hitta dig en dag.
Men det är långt dit & jag vill ha dig hos mig NU.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: