SKRIVET: 2008-05-08, kl 17:01:11 | PUBLICERAT I:

sunnyday

Tio sakar om mig:
1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? ja
3. Är du uttråkad? nja
4. Är du ledsen? nej!
5. Är du italienare? absolut inte
6. Är du gravid? hell no
7. Är du full? nee inte idag
8. Är du en cooling? LÄTT
9. Är du från Irland? hell no
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? tänk för att dom e det

Åtta saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag tror det
2. Har du nånsin blivit sårad? jaman
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? yes
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? aa det tror jag
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? joo jag tror det
6. Har du haft en hemlig beundrare? kanske vad vet jag

10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust? lust
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katter eller hundar? HUNDAR!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? få bästa vänner
5. TV eller Internet? tv
6. Coca-cola eller Pepsi? coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? vild utekväll hatar att sitta hemma & glo
8. Pengar eller lycka? både och
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil?  mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? ja
2. Brutit ett ben? ja
3. Gjort nåt du ångrar? ja & det ångrar jag än idag
4. Hoppat Bungee Jump? nej men vill
5. Ljugit för någon du tycker om?  aa
6. Ätit en hel tårta? nee men kanske samanlagt
7. Gjort bort dig offentligt? ohja det gör jag jämt, men jag skäms inte
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? svar ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? nej
10. Velat försvinna? ibland kanske

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? till josi
2. Telefonsamtalet du fick? av pappi
3. Personen du va med? micka
4. Roligaste grejen som hänt? hmm massor roligt händer i mitt liv
5. Personen du sms:ade? vet ifan
6. Du va i en bil med? pappsen
7. Gick på bio med? ohshit kommer inte ihåg men jag tror det va Bakti, Micka & yosef
8. Va och shoppade med? mammsen
9. Du kommenterade? vet ej
10. Du skrev till på myspace? har ingen
11. Du kysste? tänker jag inte säga här
12. Du kramade? mamma


Micky

OH MY GOD! var det sååååååååååå länge sen du var på bio? shit kvinna..



PUBLICERAT: 2008-05-08, 22:00:48 | URL: http://mickau..blogg.se
Micky

abooow



PUBLICERAT: 2008-05-08, 22:02:58 | URL: http://mickau.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: