SKRIVET: 2008-05-11, kl 22:22:54 | PUBLICERAT I:

Söndag

Idag har jag spenderat hela min dag med min kära mamma. Först kommer hon in & väcker mig vid halv 11 & säger att vi ska åka upp till Barhäll för att sola hos mammsens kompis. Javisst slänger på  mig lite kläder fort kommer upp dit & lägger mig i solstolen med en gång. Efter ett tag blir man bjuden på frulle vilket man inte tackar nej till. hihiihih.
Vi låg nog där & sola i några timmar vilket har gett lite resultat. JIPPI!
Nu så sitter jag här & ren skriver min uppgift som ska vara klar tills imorgon. Jag är verkligen svin trött men man kan ju inte gå & lägga sig nu som sagt. Men tur då att man börjar vid kvart i elva imorgon istället för kvart över åtta.



image121 are you okey , are you okey?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: