SKRIVET: 2008-05-22, kl 20:45:12 | PUBLICERAT I:

Som en stolt mor.

Jaaa jag känner mig som en stolt mor just nu för både Björn & Josi har klarat teoriprovet(körkort) & jag är verkligen sååååååååå glad för deras skull. Man kunde verkligen se på dem båda att dom var stolta vilket gör mig jätte glad & stolt som en mor typ. Jag vet det låter sjukt men så är det.

Skola idag fick skjus av Inga-Lena till skolan, tack så mkt : )
Dagen bestod av att på morgon plugga sig lite i biblan med Micka.
Sedan var det dags för gympa JIPPI NOOOT. Men det gick faktiskt bra.
Kulturhistoria stog next , vi behövde bara göra tidslinjen sen var skoldagen slut.
Inga-Lena kom & hämta mig & Micka. Tack ännu en gång : ).
Åkte med familjen Järlefalk & handla sig lite. Sen när jag väl kom hem så stog maten på bordet , pappsen i mitt hjärta <3 . Sedan ville Josi & Björn att jag skulle följa med att rökavattenpipa. Satte oss vid arabskolan & rökte & hade allmänt trevligt. Fint väder idag oxå, kan inte bli bättre.
Nu sitter jag här måste fortsätta plugga lite, ska titta på tv oxå snart för att heja på perelli .


jooosss

haha tack min mooooor:D:D:D


Anonym

varsågod min bruuur :D



PUBLICERAT: 2008-05-22, 21:58:58 | URL: http://miikiiss.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: