SKRIVET: 2008-05-20, kl 14:40:25 | PUBLICERAT I:

sitter i skolan & har as tråkigt & mår allmänt sur

tidsfördriv

Vad är klockan när du börjar med det här? 14:32
Vad heter du? Mikaela
Hur gammal är du? 17, 18 om cirka 2 månader
Var kommer du ifrån? vaddrå?
Har du en mamma? ja
Har du en pappa? ja
Har du några syskon? 2st men jag hade en underbart älskad syster för några månader sen


SENASTE GÅNGEN..
Du snusade:
just nu
Du färgade håret: några veckor sedan
Du grät: kommer inte ihåg
Du tränade: i fredags
Du solade solarium: någon gång i förra veckan
Du skällde på någon: senast igår
Du duschade: igår
Du köpte nya kläder: förra veckan
Du åkte buss: i lördags
Du åkte taxi:  i lördags
Du åkte tåg: tss i sommras tror jag
Du smsade någon: för någon timma sedan
Du ringde någon: imorse
Du camade med någon: några veckor sedan med Adnel : P

HAR DU NÅNSIN..
Hoppat studsmatta: ja
Ätit fiskbullar: ja fett äckligt
Tagit kort på dig själv: ja alltid
Skrattat så att du börjat gråta: vill jag lova
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad:  nej
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: nopp
Badat mitt i natten: ja
Åkt berg o dalbana och spytt efter det:  nej förfan
Spytt för att du var för full:  någon gång
Trillat när du åkt skidor:  never åkt skidor
Gråtit till en bok: ALDRIG
Varit rädd för tomten: när jag var liten
Ätit deg tills du spytt: nej,
Lagat en misslyckad måltid: det gör jag alltid
Har du sjungit karaoke: ja, & jag är bäst på det
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det är kallt: nej faktiskt inte, fast man kan tro det om mig

BÄSTA..
Färg: svart & blått
Dryck: lite allt möjligt
Känsla: glad
Lukt: på någon man tycker om
Årstid: sommar
Dag: hela helgerna
Lärare: Niclas, samhällkunskapslärare
Glass: gillar inte det
Godis: gillar inte det heller
Alkoholdryck: ÖL
Cigarett: marlboro light
Snus: göteborgs rapé
Klädaffär: lite olika
Film: finns ingen speciell
Bok:  vet ifan
Kändis: Pharell Williams
Tröja:  har ingen speciell

JUST NU..
Låt: ingen det ända jag hör är slag mot tangentbord
Humör: mår piss, har världens mensvärk & är allmänt seg i huvudet
Klädsel: chinosbyxor, skor , t-shirt
Smink: lite granna
Frisyr: en bulle i huvudet
Sysselsättning: detta skit
Plats: i biblioteket i skolan
Väder: ena stunden sol andra regn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: