SKRIVET: 2008-05-30, kl 11:31:25 | PUBLICERAT I:

Orka med rubrik varje gång.

Iallfall i förrgår så fick jag reda på att jag inte ska åka till Grekland den 4 juli utan den 20 juni istället!  Fick lite panik då eftersom att det är snart . Men självklart blev jag väldigt glad över det eftersom då blir det inte två veckor utan i en månad. Då kommer jag troligtvis vinna över mamma , mohahaha.

Idag ska jag inte göra något ska bara vara hemma och njuta utav livet, umgås med mamma och plugga mig lite. Jag orkar inte dra till rix fm jag känner inte för det.
Imorgon händer det grejer iallfall då är man bjuden hem till lillen på födelsedagsfest vilket jag tycker ska bli trevligt.
Måste dra ut och köpa något till den unga kvinnan som fyller 17 bast. Vet inte riktigt vad man köper men det blir nog bra.

Just nu sitter jag och väntar på att josi ska ringa så vi kan dra våra 5 km runt skäggetorp . Sitter här med kaffe och musik kan inte bli bättre och solen skiner där ute . Livet är för underbart ibland.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: