SKRIVET: 2008-05-05, kl 19:08:37 | PUBLICERAT I:

ont i huvudet & är allmänt inte på ditt humör

TRE namn jag går under:
- Mikiss
- Mecheees
- mikliis

TRE saker som skrämmer mig:
- psykmänniskor
- kärlek
- för bra människor( hoppas ni förstår vad jag menar)

TRE saker jag har på mig:
- chinos byxor
- mina älsklings strumpor
- armband

TRE sanningar:
- Att när jag dör så vill jag sova i evighet,fast jag är ganska rädd för döden
- Jag hatar folk som tycker synd om sig själva
- Jag dricker allt för mkt .När jag väl börjat så finns det inget stop & det orskar oftast att jag ställer till med problem.Vilket jag verkligen hatar med mig själv.

TRE saker jag verkligen vill ha:
- En ny säng
- Långt hår
- Pharell som pojkvän



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: