SKRIVET: 2008-05-07, kl 13:25:16 | PUBLICERAT I:

lite listan innan jag ska till skolan & göra mitt idrottsprov

Vad är klockan när du börjar med det här? 13.17
Vad heter du? Mikaela men kallas för Mikiss
Hur gammal är du? 17 strax 18
Var kommer du ifrån? Sverige
Har du en mamma ? ja
Har du en pappa ? ja
Har du några syskon? ja,


SENASTE GÅNGEN..
Du snusade: har en i käften nu
Du färgade håret: igår
Du grät: någon vecka sen skulle jag tro
Du tränade: idag
Du solade solarium: igår
Du skällde på någon: igår
Du duschade: igår
Du köpte nya kläder: i söndags
Du åkte buss: hmm i fredags
Du åkte taxi: fredags
Du åkte tåg: förra gången jag var i norrköping & det var förra sommaren
Du smsade någon: imorse
Du ringde någon: förut
Du camade med någon: igår, med Adnel : D

HAR DU NÅNSIN..
Hoppat studsmatta: ja
Ätit fiskbullar: aa, tyvärr
Tagit kort på dig själv: ja gud jaa
Skrattat så att du börjat gråta: aa
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: neee
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: ja
Badat mitt i natten: ja
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nej
Spytt för att du var för full: aa (A)
Trillat när du åkt skidor: har aldrig åkt skidor
Gråtit till en bok: nej
Varit rädd för tomten: när jag var tre
IG: ja
Ätit deg tills du spytt: nej
Lagat en misslyckad måltid: det gör jag jämt
Har du sjungit karaoke: Ja
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det är kallt: nej , men min storebror HAHAAH
Sett band/artist: ja
Mat: det är min passion

BÄSTA..
Färg: blå svart & rött
Dryck: bubbelvatten & öl
Känsla: lycklig
Lukt: det vill ni allt veta
Årstid: sommar
Dag: lördag & söndag
Lärare: Niclas
Glass: jag gillar inte glass
Godis: lakris & choklad
Alkoholdryck: allt förutom b cider
Cigarett: marlboro light
Snus: göteborgs rap'e
Klädaffär: olika
Film: vet inte just nu
Bok: ingen
Kändis: Nichole Ritchi
Tröja: allt som är skönt

JUST NU..
Låt: ingen
Humör: ganska nervös inför provet som kommer gå skit
Klädsel: shorts , rosa strumpor & svart linne
Smink: inget
Frisyr: inbakad fläta
Sysselsättning: dricker kaffe & snusar
Plats: i brosans rum
Väder: fett fint soligt , inte ett moln så långt ögat kan nå nananan . ; )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: