SKRIVET: 2008-05-15, kl 15:33:54 | PUBLICERAT I:

fullt ös

jaa det är så hela veckan har varit , med skolan hemma aa allt måste fixas. Hur mycket prov somhelst .Och jag har blivit shopping galen så har inte tid med så mkt skola som jag egentligen behöver. Men det förstår ju inte lilla jag.
Imorgon blir det ju heller ingen speciell fritid slutar vid kvart över elva sen är det bara att dra sig hemåt för att käka sig lite sen in mot staden igen för vid halv fem ska vi vara på sagateatern för att repa på dansföreställningen. På lördag är det ju bara att pallra sig upp vid 7 tiden för vid kvart över åtta så ska man vara vid saga & repa lite till. Sen är det fullt ös, halv 12 halv 1 & halv 2 är det dansuppvisning kom & kolla om ni vill ; ) efter det får jag äntligen helg! JIPPI. Och ett plus på kanten är att man är ensam hemma hela helgen YES, förutom att mina bröder är hemma men det gör inte mig så himla mkt.


Im not gonna take you to that place as you wanted , Im gonna take you with me!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: