SKRIVET: 2008-05-01, kl 18:08:38 | PUBLICERAT I:

Den som talar från hjärtat behöver ingen förberedelse

Då var valborg över, vi hade faktiskt jätte trevligt igår.Det var en bra dag : ) Den tackar jag mitt folk för .puss på er.

Imorse när jag vaknade var jag inte på topp om man säger så, blev lite för många öl igår. Låg i sängen hur länge som helst för så fort jag ställde mig upp dunkade huvudet sooom fan. Men efter ca 3 timmar sängliggande tyckte jag att det var dags att gå upp. Satt mig på balkongen med en kopp te & en macka, men mackan kunde jag inte äta fanns ingen lust till den . Sen kommer mamma ut & tror att hon ska få veta i detalj vad jag gjorde igår ( sån är hon), men nejnej.
Mammsen är en väldigt nyfiken kvinna : P Hon satt typ en halvtimme & tjatade på mig om att jag skulle berätta & sedan till slut gav hon upp *TACK säger jag för det*
Sen kom Micka hit på en kopp te & vi snackade & lite så sedan var man  tvungen att springa hem till henne lite fort för jag hade lämnat kvar mitt smink & min tröja där sen igår. Kommer hem igen käkar mig lite & har typ hela dagen suttit här & degat.
Nu ska jag hem mot Josi en liten stund.

I hate you but I love you. Can't stop thinking of you

image115



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: