SKRIVET: 2008-05-04, kl 20:14:06 | PUBLICERAT I:

äntligen söndag

jaa äntligen är det söndag har lixom väntat sen i torsdags på att den här dagen ska komma.

Igår så softa jag mig hela dagen med Josi, först så kom hon till mig på en kopp te sedan bar det av till ekdungen för lite lek hiihihihi. Vid sju drog vi mot josi för att kolla Eva & Adam, sjukt bra serie. Vidare sedan till stångebro för lite chillivanilli med kaffe & allt där till, mkt trevligt. Vid tio blev det ganska kallt så vi drog oss hem till Jonny där vi sooftade oss lite, men efter ett tag där säå blev vi skit trötta. Så vi börjar dra oss hemåt. Ganska sooft lördag ändå : ), förutom på natten då jag mådde illa hela tiden & var tvungen att väcka mamma för jag inte visste vad jag skulle göra. Men sedan vart det ju lungt när jag fick upp allt då mådde jag som en prima ballerina igen : )

idag så har jag varit på ikea med mamma. Har gjort om lilla toaletten så var tvungena att fixa lite nytt till det. Sedan efter det så käka vi & så kom min morbror & dom på besök det var ett tag sen man hörde något från dem så det var mkt trevligt. Solade även med mamma & Micka förut . Och nu sooftar jag mig som vanligt ska nog snart gå & lägga mig annars så kommer jag aldrig komma upp imorgon .



It will always be you <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: