SKRIVET: 2008-06-04, kl 12:45:45 | PUBLICERAT I:

san fransico

aa den låten sitter jag & lyssnar på nu, den är verkligen suverän!!!

Idag så har jag varit på utflykt med josi hela dagen tills nu. Hon kom till mig vid kvart över nio i morse sen så gick vi till skolan för jag skulle skriva. Sedan efter skolan drog vi till bilskolan, Ingelas för Josi skulle beställa lite körlektioner.
Efter det bar det vidare till Josis pappas jobb där vi skulle hämta hennes cykel. Sedan gick vi hemåt.
Det är varit sååå himla varmt hela dagen.
Snart kommer mina små flickor, Felicia & Celine. Så får jag väl leka lite med dem en stund.
Lite senare idag blir det att dra sig utåt med Josi & kanske någon mer? För lite kubb & lite shit.

peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: