SKRIVET: 2008-06-12, kl 21:02:45 | PUBLICERAT I:

Lista jag har tagit av Migga

2008: Det ultimata testet, alla måste göra det


FRÅGOR
Ditt fullständiga namn: Mikaela Lovisa Åsa Hulterström
Hemlighet du nu tänker berätta: har inga
Någonting du vill att alla ska veta: att jag är cool
En vän du älskar: det vill ni allt veta
Någonting du vill ändra i världen: finns miljontals saker
En dag du alltid kommer minnas: 3 februari
Någonting du ser fram emot: grekland
En vän som vet mer om dig, än någon annan:  min maaammaaaaa

ÄRLIGHET
Har du sagt hora till nån lärare?: nej, men i smyg
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: nopp
Tar du droger: never
Har du svikit någon: tror jag
Har du tänkt tanken att mörda någon: aa faktiskt

FRAMTID
Vill du ha barn: adoptera svar jaa
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasiet: går redan gymnasiet
Finns det någonting du vill göra innan döden: aaa
Är det någonting du absolut vill undvika: aadå


KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: Nej jag vill inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte, osäker där
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: ohja
Är du singel: så singel man kan bli & jag trivs
Vill du vara tillsammans med någon: HAHAHAAHAHAAHAHAHAH!


RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland: ja
Har du känt att någon förföljer dig: ibland när man går hem i mörkret
Har du blivit överfallen någongång: nej, jag klarar mig jämt
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: ja, det gör jag fan jämt
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: hur många som helst
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: neej inte rädd för det, jag bryr mig inte


Anna

hello:) kolla in tävlingen på min blogg där du kan vinna en fin topp :)



PUBLICERAT: 2008-06-13, 15:25:43 | URL: http://annahadarzon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: