SKRIVET: 2008-06-10, kl 20:57:19 | PUBLICERAT I:

blåser så att man får ont i huvudet

Det var ett tag sen man skrev men dom har gjort om här på bloggen så har inte kunnat skriva, men nu är jag tillbaka.
Idag har det varit en förjävlig dag det har blåst storm hela jävla dagen,förlåt för svärandet. Men blåsten har gjort så jag har ont i huvudet.
På fredag börjar sommarlovet men det känns redan nu som att det är det vilket är jätte skönt.
Har varit på maxi idag med mamma & köpt nödvändiga saker till Grekland typ som shampoo & sånt shit.
Just nu sitter jag här & tittar på Fotbollsmatch oxå ,Sverige - Grekland. Hoppas verkligen att Sverige vinner men jag tror inte på dem. Jag & min bror sitter och skriker i kör , hahaha måste låta för roligt eftersom jag har väldigt pipig röst enligt alla & Robin har väldigt sjukt konstig röst HAHAHA. Men iallfalll GO GO GO GO GO SVERIGE! ! !

Den värsta som finns är att tro att allt ska bli som förr, det kan aldrig bli som förr.
Det finns alltid en rädsla inombords att man ska bli lämnad.
Man gör allt för att inte bli det, både bra & dåliga saker.
Det värsta man kan uppleva är när någon man älskar rycks bort ifrån en & går iväg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: