SKRIVET: 2008-06-02, kl 13:31:35 | PUBLICERAT I:

19 dagar

Solen skiner och det kan inte bli bättre.
Var nyss i skolan och skrev prov det gick väl sådär, väldigt komplicerat prov.
Får se hur det går.
Nu sitter jag här & pendlar mellan datorn & tvn, mitt bästa program är ju nu, VÅRA BÄSTA ÅR.
Jag har blivit värsta insatt i det programet nu vilket är jätte störande. Jag måste bara se det.

HELGEN

Fredags- var med mamma hela dagen och kvällen plu att jag pluggade.
Lördags- var med josi hela dagen , rökte först pipa på hennes baksida med henne, gro, björn och challe.
Drog oss sedan till Kristin på födelsedagspartaja, väldigt trevligt måste jag säga. Fast det blev lite för mkt
dricka för min del. Måste oxå tacka min kära storebror som kom & mötte mig på cykeln sedan när jag skulle hem.
Säger bara tur att han kom annars hade jag slagit ihjäl mig på cykeln.
Plus att mina fina chinos blev ner spillda med rödvin vilket gjorde mig jätte ledsen (hahaha), tack både björn & kristins familj för att ni hjälpte mig med byxorna och ett JÄTTE stort tack till mamma som ställde sig mitt i natten och tvätta mina byxor, puss mamma.
Söndag- vaknade upp måde skit ,träffade toan några gånger (A) Drog mig sedan utåt till fotbollsplanen
för att röka pipa med Josi och Björn . Sedan kom de andra grabbarna.
Var tvungen att dra mig hemåt sedan för att dra till sagateatern. Tack Micka för skjussen på la mopedia .
Åkte sedan hemåt för att plugga. Gick med mamma på en liten promenix men kom inte längre än till min
moster som bor på hörnet av gården. Satt där i typ 2timmar och pratade skit.

Vilken blandad helg jag har haft, men sooooooft var den allt.

You don't need to ask for my name
to figur out how cool I'm



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: