SKRIVET: 2008-07-30, kl 16:29:16 | PUBLICERAT I:

kladdigt & jag mår bra

Igår var det chill kväll med Josi & björn .
Började med att jag & josi drog oss ut på
 fotbollsplanen för att invänta björn. NÄr han väl kom så
hade han med sig pipan men som vanligt hade han glömt folie, självklart, björn upp idagen.

Så josi pallrade asle hem för att hämta, duktig tjej.
Kommer tillbaka börjar röka &
pipan fungerar inte. Eller fungera gjorde den men inte så den ska göra.

Efter ett tag gav vi upp & drog hem till josi där vi spelade lite kort & fia med knuff (jag vann) .
Efter en timme där kände jag hur
 mina ögon inte kunde hållas
uppe längre så jag var tvungen att dra mig hemåt.
Höll nästan på att somna på vägen hem. Kom hem däcka med en gång.


Idag blir det utebio med Josi & björn & lilla roy. HIHIHIHIHIHI

STAMATA!


stina

jag sag heller inte dig eller sa vet jag bara inte hur du ser ut :P



PUBLICERAT: 2008-08-01, 10:26:03 | URL: http://kiwique.webblogg.se/
stina

ja jag ar grek sjalv jag aker dit varje sommar. Ja det ar mojligt, jag vet typ vilka alla ar :P Om 20 dagar aker jag hem.



PUBLICERAT: 2008-08-01, 12:00:48 | URL: http://kiwique.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: