SKRIVET: 2008-12-10, kl 13:57:31 | PUBLICERAT I:

When you lose the one you wanted

Blev väckd av pappa runt halv elva för det var dags att dra till läkaren i tannefors,skulle vara där klockan elva så det var ju att göra sig i ordning i sonicfart. Kommer dit och dom säger att dom inte riktigt vet vad det är för fel på min hals,inte halsfluss iallfall sa dom. Det kan tydligen vara så att min kötelfeber fortfarande sitter i vilket gör att man kan få problem då & då med halsmandlarna. Fick iallfall medicin som ska lindra smärtan tills vidare. Dom skickar även en remis till öron,näsa,hals avdelningen på sjukhuset så dom får kolla upp mig. Hoppas på det bästa nu vilket betyder att jag får tabort halsmandlarna, guuud vad skönt isånnfall. Det här med min hals har även gjort att jag har fått väldigt svaga leder som tex igår när jag skulle bära en kopp så vek sig hela handen och ibland orkar jag knappt stå på mina ben, förjävligt är det. Men ska inte klaga mer nu, finns dom som har det värre.
Ska strax se filmen the girl next door ( vill påpeka att det inte är den där filmen om den där bruden som typ är strippa osv.), ska se om Rawan har rätt om filmen. Han sa att den är väldigt obehaglig. Det är en sannhistoria, handlar om barn som bor hos en kvinna som förnedrar dom totalt! Mer vill jag inte säga.
Ska göra ett korsord nu, jaa jag är korsords tönt. PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: