SKRIVET: 2008-12-19, kl 20:56:32 | PUBLICERAT I:

stop in the name of lööööööve

Fredagskväll & jag är verkligen propmätt. Sitter hemma hos Josi & hon är så snäll o lånar ut sin dator till mig så att jag kan skriva ett inlägg här. Som sagt idag blr det nog inget röjj, det tar vi en annan dag.

Idag har det inte hänt så mycket. När jag börjar tänka så förstår jag engentligen inte vad man gör om dagarna. Man bara väntar på vissa saker som saka hända men hur ofta händer det saker som man verkligen längtar efter? Det är de enda man gör i livet, väntar väntar & åter väntar. En dag blir till en annan dag och till slut så finns det ingen mer dag efter den hära. Hela livet består av att vandra engenom dagarna,samma sak nästan varje dag. Gud vad livet är tråkigt. Menmen alla behöver inte se dagarna & livet som jag gör, kanske är lika bra det. Njut av livet förfan säger jag. Lyssna på dig själv, gör det du tycker är roligt & bra för dig vänta inte med det. Lyd mina ord, lyssna på dig själv.
Nu ska ni ju inte tro att jag tänker på det här varje dag för det gör jag verkligen inte. Det är ytterst sällan. Istället försöker jag alltid vara positiv åt saker & ting. Peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: