SKRIVET: 2008-12-07, kl 13:52:46 | PUBLICERAT I:

Så trött på alla

Fyfan vad jag är sååå jävla trött på folk. Tror att man kan lita på sina "vänner" men det finns inga jävla vänner. Allt bara svartnar & svartnar och igår var det droppen. Jag är sååå jävla arg på allt och alla, finns inga ord till det. Finns det änns något som heter vänskap? Det gör mig så ont att jag verkligen trode på dom sen visar det helt fel. Men nu vet jag hur det ligger till, jag har anförtroende till en person, som alltid har funnits där för mig & för de är hon guldvärd.
Man är snäll,omtänksam och allt man kan tänka sig, man tror att det blir bra men det leder ju ändå bara till skit. Tror fan att det är lika bra att sluta bry sig så mycket om folk. BAJSKISSKORV vad besviken,ledsen & arg jag är både på mig själv & på folket som gör som dom gör.
Ni får ursäkta alla mina svordomar,men var tvungen att få ur mig skiten lite.


Mariwan

Men gumman då <3



PUBLICERAT: 2008-12-07, 15:58:32 | URL: http://mariwando.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: