SKRIVET: 2008-12-08, kl 20:44:16 | PUBLICERAT I:

Ont i halsen igen

Snart blir jag totalt galen på mig själv & mitt imunförsvar. Jag kastar skiten i ån asså. Fick ont i halsen i natt igen vilket gjorde att jag inte kunde sova typ. Känns som om jag har halsfluss igen, jag menar come on jag hade det senaste på höstlovet. Hur dålig är jag inte? menar då förstås mitt imunförsvar. Känns som att jag inte tål någoting utan att bli sjuk på ett eller annat vis. Men jag vägarar insee att jag är sjuk har liksom inte tid med att vara det. Har hur mycket somhelst att göra just nu. Låt det iallfall komma på julovet isånnafall. Gick till skolan ändå idag & imorse på bageriet fick jag panik pga av halsen ville bara hugga av den men det blev bättre till senare då jag hade druckit sisådär 3 koppar te. Mot eftermiddagen var den ganska helt okej halsen, så jag fick min fikastund ändå. Äntligen fick jag träffa filuren Saado. Riktigt trevlig prick det där, precis som jag anade : ). Nee nu ska jag fortsätta plugga till mitt naturkunskapsprov imorgon. Over and out , peace.


Saado

jo han är ju ganska trevlig har jag hört ;D..haha ne mend et var megatrevligt =)



PUBLICERAT: 2008-12-09, 10:19:12 | URL: http://saado.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: