SKRIVET: 2008-12-23, kl 20:59:37 | PUBLICERAT I:

Only god can judge me

jaaa sämsta förklararen är nog jag, hahahaha.Nu har jag fuckat något igen för att jag har förklarat fel & för att jag är för nyfiken. Dumma mig. Varför kunde jag inte bara låta det vara, det var bra som det var. Men nu är det fuckat, tacka mig. Helt seriöst någon gång måste jag få ut mig något jag känner, vilket jag gjorde nu och det var förjävligt att säga det eftersom jag inte är någon känslomännsika. Och bara för att jag sa hur det va blev det heeeeeelt fel. Vad kan man göra, jooo jag sitter här o gravar å mig själv. Från och med nu ska jag hålla käften om vad jag tycker & tänker,blir bäst så. Fast folket omkring mig säger att jag måste visa mina känslor osv för att något ska bli bra så tänker jag inte göra det. Jag tänker fortsätta med mitt såkallade Mikiss syndrom ovavsett vad någon säger. Neee kan inte vara en visa-känslor-typ. Bajs på det här nu, Ha en typ bra dag imorgon då tomten kommer, döööö då tomtejävel döööö, hahaha. Sen en annan, Du kan låta kamelen stå parkerad i år så vi svenskar kan få fira jul i fred, fattaruuuuu.HAHAH (Ur tomten är far till alla barnen). Kunglig film btw.

Over and out



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: