SKRIVET: 2008-12-25, kl 17:50:51 | PUBLICERAT I:

My heart beats again

Sitter i min säng ch lyssnar på Backstreet boys, shit vad jag älskar dom. Tror nog att man aldrig kommer släppa dom från hjärtat. De 5 killarna sitter in printade inom varje tjejshjärta tror jag, iallfall i mitt!
Julen är äntligen över. Dagen igår gick bättre än väntat, den tackar jag för. Idag är det den 25 vilket betyder att  största delen av befolkningen går ut och super men jag är en av dom som inte gör det idag. Jag känner att jag inte har någon ork för det. Ligger hellre i sängen och jäser,hahaha. Ska ta en promenix nu. peace


Bajsdagboken

JAG HAR ONT I MAGEN!!!!!!



JAG HAR ONT I MAGEN!!!!!!



JAG HAR ONT I MAGEN!!!!!!



JAG HAR ONT I MAGEN!!!!!!



PUBLICERAT: 2008-12-26, 14:48:17 | URL: http://vardagsbajs.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: