SKRIVET: 2008-12-30, kl 20:08:21 | PUBLICERAT I:

man kan inte alltid ha lyckiga dagar

Jag är sjuk, det går inte att göra något mer åt den saken. Fick det bevisat idag. Why me?
Imorgon är det nyårsafton vilket menas med att jag ska ligga hemma själv eller neee blir inte själv. Jag & min hund. Jag får inte anstränga mina leder på ett tag. Jag känner mig som en äcklig jävla kärring när benen inte pallar och dom bara viker sig. Men jag tänker inte deppa för att jag har ledskit eller för att jag måste vara hemma på självaset nyårafton. Livet har man bara en gång och jag tänker faan i mig se till att jag är positiv och glad de mesta stunderna än att sitta och sura i ett hörn. Så gott nytt år på er alla där ute och drick lite extra champange åt mig, hihi. peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: