SKRIVET: 2008-12-13, kl 00:50:32 | PUBLICERAT I:

Lucia idag fast jag är lite tidig

Som ni säkert redan har hört talas om så har ju ett x antal kända svenska tjejer designat dockor. Barbiedockor som sedan ska säljs till högsta bud, pengarna går till barncancerfonden. Jag måste bara säga att jag verkligen älskar Carolina Gynnings dock. Den är verkligen wooow. När jag såg den tänkte jag bara en sak, " gud den där ska bli min". Men sen kom jag på att jag nog aldrig kommer få den. Carolina Gynning för mig är en vädligt stor insperation. Love that människan. De flesta tycker & tänker negativit om henne, uppblåst blondin som varit med i den värsta dokusåpan ever. Men jag lovar dig får man veta vem den kvinnan är egentligen så kommer jag garantera folket som tycker illa om henne en annan åsikt. Säger bara en sak läs hennes bok så kommer ni förstå varför jag tycker som jag gör.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: