SKRIVET: 2008-12-19, kl 23:06:28 | PUBLICERAT I:

klantiga gånger 100, hahaah

nu ska jag berätta om min & Josis klantiga historia.
Det börjar med att vi ringer till camilla för att åka upp till henne i ryd,snacka lite o så. Vi tar Josis lilla röda bil. Åker upp till cämill snackar lite utanför henne. Sen säger Camilla att vi ska följa med henne in. Så josi & jag låser bildörrarna sedan säger Josi,faaan bilnycklarna är inne i bilen. Så nu sitter vi här uppe hos camilla & kommer inte hem pga att bilnycklarna sitter i den förbannade bilen. Som sagt vi är klantiga. Igår var det min klant dag och idag är det Josis dag. Vi får leka tjuvar & bryta upp låset till bilen helt enkelt. Nee nu måste jag återgå till att tänka hur vi ska lösa det här problemet. ses på vägarna,peace.


josi

hahaha, fett bra!!:D


Mariwan

Damn girl!



PUBLICERAT: 2008-12-20, 14:36:07 | URL: http://mariwando.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: