SKRIVET: 2008-12-21, kl 21:47:25 | PUBLICERAT I:

just do it

Gråt inte pga mig,när jag är borta finns ingen poäng i att slösa dina tårar,allas dag är
någon gång kommen. Jag hoppas du är stolt över vad jag har blivit,du har sett mig växa
och du har hjälpt mig,inget kan ersätta dig.Jag är här men det känns som att jag sviker dig.
När jag är borta så hoppas jag att det är någon som räddar dig.
Stanna hos mig. Jag vill se ditt ansikte varje gång jag kommer hem för jag kan inte lämna dig
i den här kalla världen ensam. Jag vill inte lämna dig det finns så mycket att visa dig. Ibland
undrar jag vad jag har att förlora, jag inser att det inte bara handlar om mig.
Livet är riskfullt men man måste våga chansa. Livet är ett spel och vi måste spela
det korrekt,göra de rätta stegen och inte välja fel väg.Var lugn stressa inte,va säker att
du klarar testet, stå för vad du är och låt inte andra styra över dig.


Saado

run and tell the Dj to put it back on replay..



PUBLICERAT: 2008-12-21, 22:14:48 | URL: http://saado.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: