SKRIVET: 2008-12-14, kl 15:37:46 | PUBLICERAT I:

I make your drems come true

Söndag vilket är lika med pluggdag.
Har spenderat dagen med att handla lite julklappar och självklart lite till mig själv också. Nu ska mina änglar komma ett tag, skulle egentligen dit men dom kommer istället. Har lovat de två små flickorna att spela räven, deras favortitspel. Jag själv tycker att det är skit tråkigt men vad gör man inte för dom.
Sista skolveckan börjar imorgon, gud så himla underbart. Behövs verkligen lov för min del,om det inte skulle vara lov nu snart så skulle jag garanterat gått in i väggen. Så det känns som en stor sten har släppts från hjärtat. Creeds till att lov finns. Nee nu ska jag ut till köket och dricka chaite med mamma. peace


Saado

Lov <3 :)



PUBLICERAT: 2008-12-14, 16:19:17 | URL: http://saado.se
Saado

btw, make my dreams come true!



PUBLICERAT: 2008-12-14, 16:28:18 | URL: http://saado.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: