SKRIVET: 2008-12-21, kl 17:45:16 | PUBLICERAT I:

forever

21 december vilke menas med att det är 3 dagar kvar till min värsta dag på året 2008. Men jag hoppas alla anra en underbar god jul med era nära & kära.

Idag mår jag ganska skit men jag får bara skylla mig själv. Det kallas bakis. Har inte gått över än. Imorse när jag vaknade upp hos Josi trode jag att jag verkligen skulle spy rakt ut men det fixade sig. Det bästa att göra när man är bakfull är att ta en uppfriskande promenad, det hjälper verkligen så det rekomenderar jag starkt. Men tyvärr så har jag inte haft ork till att ta en sån idag. Ligger i min underbara säng nu och lyssnar på claude kelly, han e gudars. Väntar starkt på att one tree hill ska börja, är bara cirkus 25 minuter kvar. Kvällen kommer nog bestå av att ligga i sängen,äta chirre & kolla på dumburken. Vilket nöje en sån här söndag.

Jag vet inte vart jag har dig och jag vet inte vart jag har mig själv när jag är i din omgivning. Kan vi inte bara släppa allt och låta oss göra det vi egentligen vill göra. Jag känner mig trygg hos dig samtidigt som jag känner mig osäker,det gör mig rädd.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: